ردیاب شخصی برای سالمند چی بخریم؟

قابلیت های ردیاب شخصی

مزایا و معایب ردیاب شخصی برای سالمندان
 فناوری پزشکی ردیاب شخصی دارای مزایا و معایب خود است. قبل از خرید ردیاب شخصی و استفاده از یک دستگاه  (موبایل یا پوشیدنی) لیست زیر را بخوانید تا مشخص کنید آیا استفاده از این فناوری انتخاب مناسبی برای شما و عزیزتان است یا خیر.

کسانی که از یک ابزار GPS برای نظارت بر عزیزان خود استفاده می کنند، خاطرنشان کرده اند که این ابزار هم برای پوشنده و هم برای مراقبت کننده این امکان را فراهم می کند که زندگی مستقلی داشته باشند اما در مواقع اضطراری در ارتباط باقی بمانند.

نقطه ضعف استفاده از ابزار ردیاب شخصی ایمنی نادرست است. اتکای بیش از حد به دستگاه ممکن است به کاربر آزادی بیشتری بدهد، اما می‌تواند با کاهش تعامل فیزیکی و اتصال همراه باشد. در صورتی که استفاده کننده آن را به سادگی درآورد یا در خانه رها کند، الزام دستگاه به قرار گرفتن همیشه روی فرد ممکن است دشوار باشد. همچنین، حریم خصوصی می‌تواند به منبع اختلاف تبدیل شود، زیرا دستگاه همیشه کاربر را ردیابی و نظارت می‌کند.

اطلاعات زیر مزایا و معایب ابزارهای مکان یابی خاص را با جزئیات بیشتری شرح می دهد.

نگرانی های عمومی فناوری در مراقبت از منزل
هنگام تعیین بهترین ابزار برای شما و عزیزتان، سؤالات زیر را در نظر داشته باشید:

آیا جایگزین عنصر تماس شخصی خواهد شد؟
اگر فناوری مکان یاب GPS نحوه نظارت بر سلامت باشد، آیا خانواده یا مراقب به دفعات مراجعه نمی کنند و تماس شخصی و احساسی مورد نیاز را ارائه نمی دهند؟
این نگرانی‌ها معتبر هستند و پاسخ به آنها زمان می‌برد زیرا فناوری نوظهور جدید است و به سرعت در حال تغییر است.

برچسب ها: ردیاب ,

[ بازدید : 341 ]

[ يکشنبه 27 فروردين 1402 ] 13:59 ] [ مونا ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]