انواع دوربین اندوسکوپی و شلنگی با کیفیت؟

انواع دوربین اندوسکوپی شلنگی

دوربین های اندوسکوپی دستگاه هایی هستند که به شما امکان مشاهده مکان های سخت دسترسی را می دهند. حتی وسایل نوری ساده با لنزها ، آینه ها و منبع نور خارجی امکان مشاهداتی را فراهم می کنند که در غیر این صورت امکان پذیر نیست. یک دوربین آندوسکوپی مدرن به طور کلی به یک دوربین دیجیتال مجهز است که امکان ذخیره تصاویر منطقه تجسم شده را فراهم می کند تا بعداً بتوانید آنها را ویرایش کنید. با دانستن اینکه زمینه های استفاده از دوربین آندوسکوپی بسیار گسترده است ، دستگاه هایی با تجهیزات مختلف وجود دارد. به طور معمول ، یک دوربین آندوسکوپی متشکل از یک واحد نمایشگر و یک صفحه کنترل با یک پروب است که در انتهای آن یک دوربین وجود دارد.

قرارگیری آسان پروب دوربین اندوسکوپی در محل مشاهده و نمایش فوری ناحیه ، تشخیص سریع عیب و نقص عملکرد را در هنگام بازرسی و هنگام وقوع یک فاجعه امکان پذیر می کند. با تشکر از این ، می توان تعمیرات خاصی را انجام داد و از طرف دیگر ، اقدامات پیشگیرانه را انجام داد. دوربین آندوسکوپی امکان تجزیه و تحلیل سریع را در مکان های دشوار و بدون نیاز به کار جدا کردن گران قیمت فراهم می کند. 

کار با دوربین آندوسکوپی حتی برای پرسنل ناآگاه نیز ساده است. برق ، بازرسان ، متخصصان در بخشهای مختلف ، مکاترونیک ، مکانیک دقیق و مکانیک خودرو از دوربین آندوسکوپی برای کار بازرسی و تعیین عیب خود استفاده می کنند. دوربین آندوسکوپی همچنین ابزاری بسیار مفید برای نمایش و تجسم وضعیت های فنی یا مشکلات است که در آموزش و آموزش بیشتر در دانشگاه ها و هنرستان ها استفاده می شود. شما می توانید در صنعت و ساخت کارخانه ها به سرعت ، کارآمد و از نظر اقتصادی بازرسی و کنترل کیفیت را انجام دهید. 

نوع دوربین آندوسکوپی مورد نیاز شما / پشتیبانی از تصمیم خرید

به عنوان مشتری ، از تماس با ما با مشاوره از دیجی ویرا دریغ نکنید. ما مشخصی در مورد زمینه استفاده از شما می پرسیم و محصولات متناسب با نیازهای شما را به شما ارائه می دهیم. در اینجا چند راهنما آورده شده است که باید هنگام انتخاب دوربین آندوسکوپی در نظر بگیرید.

منبع https://digivira.com/product/endoscopic-camera/

[ بازدید : 47 ]

[ چهارشنبه 16 تير 1400 ] 16:54 ] [ مونا ]

[ ]

خرید پکیج دوربین مداربسته اقتصادی

خرید پکیج دوربین مداربسته

در اینجا همه مواردی که باید قبل از خرید پکیج دوربین مداربسته بدانید گفته ایم.

نظارت تصویری می تواند از تجارت شما در برابر سرقت ، نفوذ ، آتش سوزی ، سیل یا سرقت محافظت کند.

قبل از ارزیابی سیستم ها ، به این فکر کنید که چه نوع دوربین هایی می خواهید ، به چه نوع فضای ذخیره سازی نیاز دارید و در چه مناطقی از تجارت خود که نیاز به محافظت دارند.

دو نوع اصلی دوربین های مداربسته ahd پروتکل اینترنت (IP) و آنالوگ هستند.

این مقاله برای صاحبان مشاغل کوچک در نظر دارد که یک سیستم نظارت تصویری خریداری کنند که می خواهند بدانند چه نوع سیستمی را باید خریداری کنند و چه مقدار از هزینه هایشان را انتظار دارند.

امنیت برای هر شغلی ضروری است. به هر حال ، اگر نمی توانید از دارایی های خود محافظت کنید ، چگونه می توانید سودآور باشید؟ سیستم های نظارت تصویری بیش از هر زمان دیگری هوشمند و موثر هستند. اکنون دوربین ها عملکردها و ویژگی های رایانه ای مانند سنسورهای حرکتی و اعلان های خودکار موبایل را ارائه می دهند. برخی از سیستم ها بلافاصله با اجرای قانون تماس می گیرند.

توسعه فناوری همچنین منجر به روشهای کارآمدتری برای مدیریت ضبط و ذخیره سازی شده است. صاحبان مشاغل کوچک به سیستم های نظارتی بسیار قدرتمند با قیمت های نسبتاً مقرون به صرفه دسترسی دارند.

اکثر فروشندگان درجه زیادی از سفارشی سازی را مجاز می دانند ، به این معنی که شما می توانید سیستمی را متناسب با نیازهای خاص تجارت خود تنظیم کنید. آیا شما به یک سیستم گسترده نیاز دارید که بتواند چندین مکان را پوشش دهد یا چند دوربین برای تماشای ویترین فروشگاه شما ، یک راه حل برای همه وجود دارد. مطمئن نیستم از کجا شروع کنم؟ این راهنمای خریدار نظارت تصویری 2021 است.

 آیا به دنبال سیستم نظارت تصویری مناسب برای تجارت خود هستید؟ پرسشنامه زیر را پر کنید تا شرکای فروشنده ما در مورد نیازهای شما با شما تماس بگیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا مراجعه کنید.

برچسب ها: دوربین مداربسته ,

[ بازدید : 41 ]

[ چهارشنبه 1 ارديبهشت 1400 ] 15:15 ] [ مونا ]

[ ]

سانترال چیست و چه کاربردی دارد؟

کاربرد سانترال؟

برای هر کسب و کار کوچک ، ارتباطات (داخلی یا خارجی) بسیار مهم است. هزاران پیام باید روزانه دریافت شوند و بدون هیچ گونه ارتباطی برقرار شوند. اگر سیستم ها و فن آوری مناسب وجود نداشته باشد ، این امر می تواند برای سازمان یک امر پرهزینه باشد. اینجاست که یک سیستم PBX وارد عمل می شود.

PBX صرافی شعبه خصوصی شماست. به زبان ساده ، این یک سیستم تلفنی در سازمانی است که توانایی جابجایی تماس بین کاربران مختلف درون سازمان را در خطوط محلی دارد. همچنین به همه کاربران امکان دسترسی به تعداد مشخصی از خطوط تلفن خارجی را می دهد. صرف نظر از اندازه شرکت ، یک PBX می تواند بسیار مفید واقع شود.


چرا از سانترال استفاده می شود؟
این کاملاً ساده برای صرفه جویی در هزینه استفاده می شود. این نیاز به داشتن یک خط جداگانه برای هر کاربر سازمانی تا دفتر تلفن را از بین می برد. PBX متعلق به شرکت مورد نظر و اداره آن است و از فناوری دیجیتال برای عملکرد خود استفاده می کند. در ابتدا فقط برای مسیریابی تماس های ورودی به مخاطب مورد نیاز استفاده می شد ، اما امروزه یک سیستم PBX برای اهداف مختلفی عمل می کند. این می تواند برای تولید تبریک خودکار ، برای ارسال نمابر ، اتصالات پست صوتی و همچنین برای تماس های کنفرانسی استفاده شود.

سانترال متشکل از چیست؟
یک صندوق تلفن که اساساً چندین خط تلفن در PBX خاتمه می یابد

یک سیستم رایانه ای که به تغییر مکالمات کمک می کند

شبکه خط تلفن درون سانترال

یک اپراتور تلفنی که اختیاری است

برچسب ها: تلفن ,

[ بازدید : 35 ]

[ چهارشنبه 1 ارديبهشت 1400 ] 14:55 ] [ مونا ]

[ ]

ترموستات هوشمند چیست+بهترین

ترموستات هوشمند

بسیاری از سیستم های امنیتی خانه هوشمند شامل ترموستات هوشمند هستند. این دستگاه های مفید می توانند به شما در صرفه جویی در انرژی کمک کنند - که هم برای محیط زیست و هم برای کیف پول مفید است. مانند سایر ویژگی های خانه هوشمند ، آنها به شبکه Wi-Fi منزل شما متصل می شوند و توسط برنامه مرتبط در تلفن هوشمند شما کنترل می شوند.


نکته جالب در مورد بسیاری از این ترموستات ها این است که آنها ترجیحات آب و هوایی شما را می آموزند - مانند اینکه اگر صبح آن را گرمتر دوست دارید - و حتی در چه ساعاتی از روز در خانه و خارج از خانه هستید. نتیجه این است که آنها می توانند بدون نیاز به بلند کردن انگشت ، خانه شما را در راحت ترین دما برای شما حفظ کنند. و همه آنها را با درجه کارایی بالا انجام می دهند ، در بعضی موارد 30٪ یا بیشتر از مصرف انرژی می کاهند. اگر دمای خانه بیش از حد زیاد یا کم شود ، ترموستات های هوشمند می توانند به عنوان یک مزیت نهایی ، هشدار برای شما ارسال کنند ، که این می تواند نشان دهنده آتش سوزی یا یخ زدگی لوله باشد.

ترموستات های هوشمند برتر عبارتند از: ترموستات یادگیری Nest و ترموستات هوشمند ecobee.

چراغ های هوشمند

نورپردازی هوشمند ترکیبی از راحتی و امنیت بیشتر است. این لامپ های LED دارای Wi-Fi هستند که می توانند از طریق یک برنامه تلفن هوشمند کنترل شوند. می توانید لامپ ها را روشن یا خاموش کنید - چه به صورت دستی و چه بر اساس برنامه - لامپ ها را کم نور کرده و رنگ آنها را از میان یک رنگ به ظاهر بی پایان انتخاب کنید. و همه اینها از هرجایی قابل انجام است. نیازی نیست نگران این باشید که آیا یادتان رفته قبل از رفتن به تعطیلات چراغ روشن بگذارید. 

گزینه های بسیار خوبی برای روشنایی هوشمند وجود دارد ، اما دو مورد از محبوب ترین ها Philips Hue و Belkin’s WeMo هستند. شما می توانید لامپ ها را به صورت جداگانه یا در کیت های اولیه خریداری کنید تا تنظیمات مناسبی داشته باشد. ممکن است برای لامپ ها کمی گران به نظر برسند ، اما به خاطر داشته باشید که آنها لامپ های LED هستند - بنابراین عمر آنها بسیار بیشتر از لامپ های رشته ای معمولی است. فیلیپس لامپ های Hue خود را به طور متوسط ​​15000 ساعت ارزیابی می کند.

برچسب ها: خانه هوشمند ,

[ بازدید : 36 ]

[ يکشنبه 29 فروردين 1400 ] 22:24 ] [ مونا ]

[ ]

ویژگی دزدگیر های خانگی؟

ویژگی دزدگیر اماکن

بهترین دزدگیرهای اماکن خانه بیش از اطلاعات پس از واقعیت به شما می دهند . آنها به شما امکان کنترل می دهند. فناوری امروز به شما امکان می دهد از آنچه در حال حاضر در خانه شما اتفاق می افتد آگاهی بیشتری داشته باشید و ابزار لازم را برای انجام آن در اختیار شما قرار می دهد. در اینجا 5 محصول اتوماسیون و دزدگیر GMK آورده شده است که به روزرسانی های مستقیم و کنترل از راه دور خانه شما را ارائه می دهند.

زنگ تصویری

وقتی هم در خانه هستید و هم در خانه ، زنگ در فیلم به شما دانش و کنترل بیشتری می دهد. با زنگ در ویدئویی ، می توانید در هر زمان با تصاویر با رزولوشن 1080p HD و بزرگنمایی 5 برابر تلفن هوشمند ، درب ورودی خود را کنترل کنید. فناوری حسگر حرکت می تواند هنگامی که شخصی درب منزل است به شما هشدار دهد. همچنین می توانید ویدیو را بار دیگر برای بارگیری مجدد بارگیری کنید.

صاحبان خانه می توانند از زنگ درب برای دیدن ، شنیدن و حتی صحبت با بازدید کنندگان استفاده کنند. این برای مواردی مناسب است که باید برای افراد زایمان دستورالعمل بگذارید اما از خانه دور هستید. همچنین وقتی بچه های خود را به تنهایی از خانه یا با یک پرستار کودک ترک می کنید ، می تواند به شما آرامش دهد. حتی در شب می توانید بازدیدکنندگان را در ویدئوی HD تمام رنگی مشاهده کنید.

از زنگ در بلند که کودک را در شب بیدار می کند یا به وقت خواب ، خسته شده اید؟ وقتی کسی از زنگ در استفاده می کند ، می توانید برنامه خود را خاموش کنید و از طریق تلفن هشدار دریافت کنید.

سنسور سیل

سرقت و سرقت تنها تهدیدی نیست که خانه شما نیاز به محافظت از آن دارد. سیل می تواند به همان اندازه فاجعه بار و آسیب رسان باشد ، به خصوص اگر زمان آن باشد که بدون هیچ مانعی در خانه شما پخش شود.

سنسورهای سیل ، اگر در مناطقی از خانه قرار بگیرند که در معرض خطر آب قرار دارند مانند حمام ، آشپزخانه ، زیرزمین و غیره ، می توانند آب را تشخیص دهند و در صورت جاری شدن سیل یا نشت آب به شما هشدار دهند. حسگر ، که می توانید آن را به دیوار یا کف ببندید ، از طریق ایمیل و / یا هشدارهای متنی هشدار را به صفحه هوشمند AMP و همچنین تلفن شما ارسال می کند. این تشخیص زود هنگام می تواند هزاران دلار در هزینه های بازیابی خسارت آب صرفه جویی کند.

برچسب ها: دزدگیر ,

[ بازدید : 34 ]

[ يکشنبه 29 فروردين 1400 ] 22:11 ] [ مونا ]

[ ]

هارد دیسک چه کاربردی دارد؟

هارد دیسک چه کاری انجام می دهد؟

هارد دیسک م hardwareلفه سخت افزاری است که تمام محتوای دیجیتالی شما را ذخیره می کند. اسناد ، تصاویر ، موسیقی ، فیلم ها ، برنامه ها ، تنظیمات برگزیده برنامه و سیستم عامل شما نمایانگر محتوای دیجیتالی ذخیره شده در یک دیسک سخت است. هارد دیسک ها می توانند خارجی یا داخلی باشند.

هر چیزی که روی هارد دیسک ذخیره شده از نظر اندازه پرونده اندازه گیری می شود. اسناد (متن) به طور کلی بسیار کوچک هستند در حالی که تصاویر بزرگ هستند ، موسیقی حتی بیشتر و فیلم ها بزرگترین هستند. یک هارد دیسک اندازه پرونده های دیجیتال را از نظر مگابایت (MB) ، گیگابایت (GB) و ترابایت (TB) تعیین می کند. 1

بهترین اندازه هارد دیسک چیست؟

که بستگی دارد. اگر به سادگی نیاز به انتقال تعداد محدودی فایل بین رایانه و درایو پشتیبان دارید ، یک درایو کوچکتر (Expansion Drive یا Backup Plus) کار خواهد کرد. اگر می خواهید از کل رایانه یا چندین رایانه خود پشتیبان تهیه کنید - یا اگر مقدار زیادی فیلم و / یا صدا ذخیره می کنید - درایو بزرگتری (Backup Plus Desktop Drive) می خواهید.

در اینجا برآورد مقدار ذخیره شما بر روی هارد دیسک (حداکثر 10 ترابایت) آورده شده است

کامپیوتر یا مک؟

اگرچه برخی از درایوها برای کار با رایانه شخصی یا Mac از قبل فرمت شده اند ، هر درایو را می توان برای کار با هر یک از رایانه ها مجدداً قالب بندی کرد.

آیا سرعت هارد دیسک مهم است؟

سرعت چرخش (چرخش در دقیقه یا RPM) نسبتاً مهم است. هرچه سرعت چرخش دیسک (صفحه) بیشتر شود ، رایانه شما سریعتر می تواند پرونده مورد نظر خود را پیدا کند.بدیهی است که هارد 7200 دور در دقیقه از هارد 5400 دور در دقیقه سریعتر است. اما با درایوهای خارجی ، به سختی تفاوتی بین دو سرعت دور در دقیقه خواهید دید. این مورد درایوهای داخلی خصوصاً در پرونده های کوچکتر صدق می کند. با این حال ، در هارد دیسک 7200 دور در دقیقه با پرونده ها و برنامه های بزرگتر شاهد پیشرفت محسوسی خواهید بود.

[ بازدید : 37 ]

[ شنبه 28 فروردين 1400 ] 17:54 ] [ مونا ]

[ ]

جک درب پارکینگ چیست+ویژگی ها

جک درب پارکینگ

یکی از مواردی که طی دهه اخیر تغییر کرده است این است که گاراژها با گذشت زمان هنگام فکر کردن در مورد فضای بین سقف و کف ، فضای داخلی بیشتری دارند.امروزه گاراژهای زیادی با ارتفاع بیش از 9 فوت وجود دارد و حتی آنهایی که دارای 12 یا 14 فوت هستند نیز به سختی از آنها شنیده می شود.با یک گاراژ به این قد بلند ، حتی یک درب گاراژ با ارتفاع هفت یا هشت فوت نیز فضای زیادی را در بالای آن قرار خواهد داد.

درب بازکن گاراژ جک شفت

خبر خوب این است که LiftMaster / Chamberlain ، یکی از برترین ها در جهان درب بازکن گاراژ برقی ، به این سوال پاسخ داده است.

درب بازکن گاراژ صنعتی و تجاری آنها برای استفاده در خانه های مسکونی سازگار شده است.

به همین دلیل ، نوع جدیدی از درب بازکن با شافت ثانویه اختراع شد و به عنوان بازکن Jackshaft نامگذاری شد.

آنچه می توانید از درب بازکن Jackshaft انتظار داشته باشید

وقتی یک درب بازکن سنتی به سبک واگن برقی دارید ، آن را روی سقف و کنار در نصب می کنید ، اما یک درب بازکن جک شافت دارای شافت دوم است که درست در کنار درب گاراژ نصب می شود. در بسیاری از موارد ، از این نوع درب بازکن می توان بر روی درب گاراژ با ارتفاع هفت تا هشت فوت ارتفاع استفاده کرد اما باید حداقل 24 اینچ فضای سر بالاتر از آن باشد.بسیاری از خانه های تازه احداث شده که می بینید از این به عنوان راهی برای ارائه فضای ذخیره سازی اضافی در یک گاراژ استفاده می کنند.

همچنین می توان از آن در فضایی با سقف کلیسای جامع استفاده کرد. به جای اینکه زیرزمین را با وسایل پر کنید یا به یک ریخته نیاز داشته باشید ، فضای اضافی در گاراژ دارید تا همه مواردی را که به طور منظم به آن ها نیاز ندارید ، در آن نگه دارید.

هنگامی که شما می خواهید گاراژ را تا سقف بلند نگه دارید ، فضای دیواری بیشتری خواهید داشت که می توانید کابینت های ذخیره سازی ، قفسه ها یا سیستم های قلاب را برای نگهداری وسایل قرار دهید.

برچسب ها: جک درب ,

[ بازدید : 39 ]

[ شنبه 28 فروردين 1400 ] 17:47 ] [ مونا ]

[ ]

سیستم دوربین امنیتی بیسیم چه ویژگی دارد؟

سیستم دوربین امنیتی

سیستم دوربین امنیتی برای هر مشاغلی که خارج از محل کار با آجر و ملات کار کند ، بی فایده است. دوربین ها گامی اساسی در تأمین امنیت محیط پیرامون کار شما هستند. آنها مانع از مجرمان احتمالی می شوند اما همچنین برای هر کسی که می خواهد فعالیت های روزمره شغل خود را رصد کند ، آرامش خاطر ایجاد می کند. دوربین های امنیتی بسیار همه گیر هستند ، از نظر پیشرفت به یک جنبه آسان از فناوری امنیتی تبدیل می شوند ، اما با ظهور فناوری مبتنی بر ابر ، نصب دوربین های امنیتی هم اکنون از داخل و خارج ارزان تر و آسان تر از گذشته است.

دوربین های امنیتی بی سیم

هیچ رازی نیست که دوربین های IP بی سیم در بازار مصرف بسیار عصبانی شده اند. شرکت هایی مانند NEST و Blink نظارت بر خانه شما را آسان تر و مقرون به صرفه تر از همیشه کرده اند. دوربین های IP (پروتکل اینترنت) به یک دستگاه ضبط محلی ، فقط به یک شبکه بی سیم محلی نیاز ندارند. اما این دستگاه های نظارت بر راحت فقط برای استفاده غیرنظامی ایده آل نیستند ، بلکه نظارت گسترده را برای همه مشاغل در دسترس قرار می دهند.

خواه یک تجارت کوچک باشید که توانایی پرداخت یک سیستم مداربسته کامل را ندارید و یا تجارت بزرگتری با چندین ویژگی و می خواهید یک سیستم بتواند همه آن را مدیریت کند ، دوربین های IP بی سیم یک راه حل آسان برای نصب مشکلات متعدد است.

تشخیص چهره

گرچه به نظر می رسد دیستوپی باشد ، اما درجه ای از نظارت بر کارمندان می تواند برای تجارت شما مفید باشد. توانایی نظارت بر ورود و خروج از تسهیلات به شما و مکان مراجعه به آنها در داخل یک مزیت بزرگ برای امنیت کلی است.

فناوری تشخیص چهره در سیستم نظارت شما باعث می شود کنترل دسترسی بدون درز بیشتر شود. بدون نیاز به fobs ، keycards یا گذرواژه ، کارمندان می توانند بدون در نظر گرفتن آنچه در شخصشان است ، با خیال راحت وارد و خارج شوند. 

برچسب ها: دوربین بیسیم ,

[ بازدید : 43 ]

[ جمعه 27 فروردين 1400 ] 23:21 ] [ مونا ]

[ ]

مناطق گردشی بوسنی + آدرس ها

برکو

منطقه Brcko با عنوان تنها شهر آزاد خودگردان اروپا تا حدودی منحصر به فرد است. نشسته در ساحل رودخانه ساوا با کرواسی در شمال ، Brcko قربانی جداسازی نشده است. بوسنیایی ها ، صرب ها و کروات ها در این مقصد کم جستجو در کنار یکدیگر زندگی می کنند. با قدم زدن در امتداد Trg Mladih ، خیابان اصلی با معماری و کافه های رنگارنگ هاپسبورگ پوشیده شده است. شما به روح برکو احساس خواهید کرد از دیگر موارد برجسته می توان به نارنجی و زرد Gradska Vijecnic اشاره کرد که یک ساختمان دولتی در Bulevar Mira 1 است.

آدرس: بروکو ، بوسنی و هرزگوین.

بانجا لوکا

بانیا لوکا مرکز اقتصادی و فرهنگی جمهوری سرپسکا در بوسنی شمالی است. صرب های بوسنی بیشتر جمعیت را تشکیل می دهند در حالیکه کلیسای جامع ارتدکس مسیح ناجی بر مرکز سلطه دارد. اتریش-مجارها بیشتر شهر را آباد کردند که مسجد فرهادیا که اخیراً بازسازی شده است و تنها ساختمان باقیمانده عثمانی است.

آدرس: بانجا لوکا ، بوسنی و هرزگوین.

کنجیچ

یک شهر کوچک را در امتداد رودخانه ای که توسط دره ها و کوه ها احاطه شده است تصور کنید و شما کونیچ دارید. این شهر در نیمه راه بین سارایوو و موستار و در پس زمینه کوه پرنژ واقع شده است ، یکی از زیباترین شهرهای بوسنی است. Sultan Mehmed IV’s Stara Cuprija ، یک پل سنگی شش طاقی بر روی رودخانه نرتوا ، بر مرکز سلطه دارد. قدمت این پل به سال 1683 می رسد و آخرین سازه بزرگ عثمانی در بوسنی است که همچنین گفته می شود نقطه دیدار منطقه بوسنی با هرزگوین است. تیتو هسته ای پناهگاه فاصله کمی از Konjic دارد ، و دره ها جرقه های آب سفید را به خود جلب می کنند.

آدرس: Konjic ، بوسنی و هرزگوین.

پوسیتل

تعداد کمی از آنها از Pocitelj ، شهری با کمتر از 1000 نفر ساکن ، در نزدیکی موستار بازدید می کنند. این شهر قرون وسطایی زمانی و قبل از دوره عثمانی از اهمیت استراتژیکی برخوردار بود که قلعه Pocitelj یا کولا یونسکو از آن محافظت می کرد. بازدیدکنندگان در پیچ و خم خیابان های سنگفرش در ساختمان های قدیمی قدم می زنند ، از قلعه دیدن می کنند و از مسجد Hajji Alija’s قرن شانزدهم لذت می برند.

آدرس: Pocitelj ، بوسنی و هرزگوین.

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]