راهنمای خرید ردیاب آهنربایی 20000 میلی آمپر ؟

ردیاب آهنربایی 20000 میلی آمپر

امروزه بیشتر افراد به دنبال ردیابی هستند که به مدت طولانی شارژ نگه دارد و نیاز به شارژ کردن تا چند وقت نداشته باشد. پس شرکت ها به فکر تولید و عرضه ردیاب هایی با شارژ یک ماه یا دو ماه افتادند .در ادامه درباره ردیاب شارژی آهنربایی 20000 میلی آمپر صحبت خواهیم کرد . این ردیاب بسیار مناسب کوهنوردان، کامیون ها ،خودروها و هر کسی که به مدت طولانی به برق دسترسی ندارد بسیار مناسب می باشد .

شارژ ردیاب آهنربایی 20000 میلی آمپر

این ردیاب با داشتن یک باتری 20000 میلی آمپری تا دوماه برای شما شارژ نگه میدارد . هنگام کم شدن شارژ به شما آلارمی مبنی بر کم شدن شارژ می دهد تا شما برای شارژ کردن آن اقدام کنید . این ردیاب از معدود ردیاب هایی می باشد که تا دو ماه شارژ نگه میدارد که از ویژگی های منحصر به فرد آن به حساب می آید .

از قابلیت های مهم دیگر این جی پی اس آهنربای قوی آن می باشد. این ردیاب با داشتن 6 آهنربا در پشت خود قابلیت آهنربایی بسیار قوی دارد که به راحتی از سطح فلزی جدا نمی شود.

ردیاب سیمکارتی آهنربایی

ردیاب آهنربایی دارای یک اپلیکیشن مخصوص نیز می باشد که با نصب این اپلیکیشن برروی گوشی خود می توانید جی پی اس را کنترل کنید . قابلیت هایی که از طریق این اپلیکیشن می توانید بهره مند شوید عبارت است از :

ردیابی آنلاین و برروی نقشه

هشدار کم شدن شارژ ردیاب

هشدار خارج شدن از محدوده تعیین شده شما

هشدار سرعت بیش از حد تعیین شده

امکان مشاهده تاریخچه رفت آمدها تا 12 ماه

امکان شنود صدا

هشدار وارد شدن به نقاط کور جی پی اس

[ بازدید : 376 ]

[ سه شنبه 8 آذر 1401 ] 17:04 ] [ مونا ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]