مودم سیم کارتی دی لینک مدل M920 را بشناسید!

مودم سیم کارتی دی لینک مدل M920

در این مطلب می خواهیم درباره یکی ازبهترین مودم ها به نام مودم سیم کارتی دی لینک مدل M920 توضیح دهیم . سازندگان این دستگاه به دنبال رفع نیاز افراد جهان که به دنبال مودم هایی با سرعت اینترنت بالا هستند تصمیم به عرضه آن کردند . مودم دی لینک ساخته شرکت دی لینک می باشد و همانطور که از نامش پیداست سیم کارتی می باشد.مودم M920 از سیم کارت همه اپراتورها پشتیبانی می کند . این قابلیت به این معنی است که شما می توانید به صورت بیسیم به اینترنت وصل شوید .همچنین با داشتن درگاه در پشت دستگاه به صورت باسیم هم می توانید به اینترنت وصل شوید . در ادامه بیشتر به قابلیت های مودم دی لینک می پردازیم.

با توجه به ظاهر مودم ،این دستگاه دارای 4 آنتن می باشد که دو آنتن برای وای فای و دو آنتن برای LTE است که این باعث می شود در هر کجای دنیا به شبکه پهنای باند موبایل وصل شوید.دستگاه مودم دی لینک فاقد باتری است و برای تغذیه نیاز به آدابتور با برق 12 ولت دارد.


این دستگاه برروی خود چند عدد LED دارد که این LEDها وضعیت مودم را در موقعیت های مختلف نشان می دهد. در پشت مودم چند دکمه برای روشن،خاموش،RESET و WPS می باشد.

[ بازدید : 380 ]

[ شنبه 28 آبان 1401 ] 12:45 ] [ مونا ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]