قابلیت ها و اطلاعات دوربین طرح ساعت مچی

دوربین ساعت مچی

دوربینی که در ادامه میخواهیم در مورد آن توضیح دهیم و از قابلیت هایش بگوییم از خاص ترین دوربین ها به شما می رود.دوربین طرح ساعت مچی از جمله دوربین های مداربسته کوچک می باشد که ورزشکاران یا طبیعت گردان برای فعالیت های خود استفاده کنند. این دوربین کوچک متصل به موبایل طرحی شبیه به ساعت مچی دارد که شما می توانید دوربین را به مچ بند وصل کرده یا جدا کنید ،دوربین طرح ساعت مچی ارزان با داشتن اپلیکیشن مخصوص این امکان را به شما می دهد تا همه قابلیت های آن را از طریق گوشی یا لپ تاپ خود کنترل کنید.

کیفیت تصویر ساعت مچی دوربین دار

از قابلیت های منحصر به فرد دوربین مداربسته تصویر 1080 آن می باشد که بسیار شفاف و با کیفیت می باشد . همچنین با داشتن زاویه دید 150 درجه ،تصاویر گسترده و واضحی را به شما می دهد. همچنین با داشتن 4 ال ای دی مادون قرمز از قابلیت دید در شب هم پشتیبانی می کند .

انتقال تصویر ساعت مچی دوربین دار ارزان

دوربین طرح ساعت مچی ،بیسیم می باشد و با اتصال به وای فای در هر کجای دنیا که باشید تصاویر را آنلاین و با کیفیت 1080 برای شما ارسال می کند . همچنین با پشتیبانی از کارت حافظه یا SD در زمان هایی که وای فای موجود نیست هم تصاویر و فیلم ها را برای شما ذخیره می کند . از کارت حافظه تا 128 گیگ پشتیبانی می کند.

قابلیت تشخیص حرکت

ساعت مچی دوربین دار از قابلیت تشخیص حرکت نیز برخوردار است. به این صورت که با فعال کردن این قابلیت در اپلیکیشن دوربین در صورت بروز حرکت در محدوده دوربین برای شما آلارمی به همراه عکس و فیلم چند ثانیه ای می فرستد تا شما را از خطر احتمالی آگاه سازد.

[ بازدید : 351 ]

[ پنجشنبه 19 آبان 1401 ] 13:08 ] [ مونا ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]